Form Mitsubishi Heavy Industries (MHI) Klima Sistemleri, yapay zeka destekli yeni reklam kampanyasında, bu yazın en serin hikâyesini eğlenceli bir tonda anlatıyor. “Bu havalar kime?” sloganıyla ekranlarda görmeye başladığımız reklam filminde, Japon kültürünün simge karakterleri, Türkiye’nin farklı şehirlerinde teknolojiyle buluşuyor.

Japonya’nın teknoloji devi Mitsubishi Heavy Industries ile 2011 yılında başlayan iş birliğini, 2019 yılında ortaklığa dönüştüren Form MHI Klima Sistemleri, yenilikçi klima çözümlerini tanıttığı yeni reklam kampanyasını hayata geçirdi. Alışılagelmişin ötesinde, tamamı yapay zekâ teknolojisiyle tasarlanan ve beş farklı filmden oluşan seri, sektörde bir ilke imza atıyor. Haziran ayı itibarıyla televizyon, radyo, açık hava reklam alanları ve dijital mecralarda yayına giren kampanya, yaz aylarında artan iklimlendirme ihtiyacına güçlü bir yanıt sunarken, markanın dayanıklılık, verimlilik ve Japon mühendisliğiyle bütünleşen ürün gücünü de çarpıcı bir şekilde ortaya koyuyor.

Yaz sıcağına teknolojiyle meydan okuyor: “Bu havalar kime?”

Form MHI Klima Sistemleri, “Bu havalar kime?” sloganıyla hazırladığı yeni reklam kampanyasında, ürünlerinin teknolojik gücünü yaratıcı bir hikâyeyle buluşturuyor. Split klima kategorisine odaklanan kampanya, mevsimsel ihtiyaçlara çözüm sunarken, markanın segmentteki etkinliğini daha geniş kitlelerle buluşturmayı hedefliyor.

İkonik Japon karakterleriyle kurgulanan film serisi, Türkiye’nin beş farklı bölgesinde sembolik yapılar içerisinde gösteriliyor. Görsel dünyası tamamen yapay zekâ teknolojisiyle oluşturulan kampanya, her biri 12 saniyelik 5 filmden ve 6 saniyelik pack shotlardan oluşuyor. Reklam serisi, yaz boyunca televizyon, dijital platformlar, açık hava reklam alanları ve radyolarda izleyiciyle buluşacak.

Tuluad Ajans’ın fikir sahibi olduğu, Pepperroot’un yapımcılığını üstlendiği seride; İzmir Saat Kulesi önünde bir sumocu, Adana Taş Köprü üzerinde yürüyen Japon dansçı kadın, Bodrum kalesi manzarası önünde samuray, Aspendos’ta Japon savaşçı ve İstanbul Boğaz Köprüsü’nde anime futbolcu karakterler sıcaklara “Bu havalar kime?” diyerek meydan okuyor.

Kampanya 31 Ağustos tarihine kadar devam edecek.

Reklam filmleri aşağıdaki linklerden izlenebilir;
İzmir Saat Kulesi önünde sumocu - https://www.youtube.com/watch?v=Z07NYqUFJjg

Bodrum Kalesi manzarasına karşı samuray - https://www.youtube.com/watch?v=4zJhIsejZM4

Adana Taş Köprü üzerinde Japon dansçı kadın -  https://www.youtube.com/watch?v=jCiPOkAuuDQ

İstanbul Boğaz Köprüsü üzerinde anime futbolcu - https://www.youtube.com/watch?v=37saNJrowTs

Antalya Aspendos Tiyatrosu’nda Japon savaşçı - https://www.youtube.com/watch?v=8cd75ZL4Ecc

mitsubishi-heavy-industriesin--yapay-zek-ile-hazirlanan-yeni-reklam-serisi-sicaklara-meydan-okuyor--bu-havalar-kime-7361.gif (840×470)

Form Şirketler Grubu Hakkında

Mitsubishi Grubu 1873 yılında tersane ve gemi yapımı amacıyla kurulmuştur. 1920’lerde Japonya’nın en büyük, tersane, gemi, uçak, kimya, ticaret, çelik, gayrimenkul firması haline gelen firma, 1934 yılında Mitsubishi Heavy-Industries (MHI) Ltd. ismini almıştır. Bu süreçte hızlı büyümeye bağlı olarak bünyesinde aynı logo ve markayı taşıyan birçok farklı Mitsubishi firması oluşmuş, bazı firmalar bu yıllarda ana gruptan kopmakla beraber aynı marka ve logoyu kullanmaya devam etmişlerdr. 1950'de MHI üç ana işletmeye ayrılmış, 1964 yılında bu yapı konsolide edilerek Mitsubishi Heavy Industries olarak yeniden doğmuştur. 2016 yılında grubun içinde iklimlendirme ürünlerinden sorumlu ayrı bir yapılanma oluşturulmuş ve bu yapı, şirketleşerek Mitsubishi Heavy Industries Thermal Systems Ltd. adını almıştır. 

Form Grup ile MHI’nin yolları ilk olarak 2011 yılında kesişmiştir. Form Grup, daha önce farklı ürün gruplarında farklı firmalarla temsilcilik bazında çalışmakta olan MHI’nin VRF ürün gamı ile ilgili olarak Form VRF Sistemler San. Tic. A.Ş. isimli bir firma kurmuş ve bu firma ile VRF ürün grubunun Türkiye ve bazı çevre ülkelerdeki tek yetkili satıcılığını üstlenmiştir. 2014 yılından itibaren VRF alanında “Yılın En Fazla Satış Yapan Firması” ödülünü düzenli olarak üst üste alan Form VRF Sistemleri’nin bu başarısı üzerine MHI ile Form ortak bir firma kurma yolunda görüşmelere başlamışlardır. 2019 yılında imzalanan anlaşmayla Mitsubishi Heavy Industries ile Form VRF Sistemleri arasındaki ilişki ortaklığa (joint venture) dönüşmüştür. Bu ortaklık anlaşmasıyla yeni kurulan firma, split klimadan VRF sistemlere Mitsubishi Heavy markalı geniş ürün gamı ile Form MHI (Mitsubishi Heavy Industries) Klima Sistemleri Sanayi ve Ticaret AŞ adıyla büyümesine devam etmektedir.

mitsubishi-heavy-industriesin--yapay-zek-ile-hazirlanan-yeni-reklam-serisi-sicaklara-meydan-okuyor--bu-havalar-kime-5379.gif (840×470)